Perjalanan Hidup Aku

~Coretan di kala suka duka ku bersama insan-insan sekeliling yang sentiasa di sisi ini walau dalam apa jua keadaan~

~Sayang Kamu Hingga Ke Syurga~

Monday, June 15, 2015

Assalamualaikum.....


Assalamualaikum

Setelah 2 tahun sibuk yang tidak terhingga.....tiba la hari ini aku rasa terpanggil untuk menulis semula.Bercerita, mengomel, meluah rasa, mengadu dan lelain di ruang syiok sendiri ku ini

Last post aku ialah 22 Februari 2013 dlm blog terdahulu www.ezygurl.blogspot.com tak dpt di kesan keyword yg di gunakan utk log in.... hampir setengah hari aku cuba membuka atau meng log in blog tersebut namun hampa bila semua aku dh lupa.Aku dah lupa guna emel yang mana satu begitu juga password.

Xoxoxoxo tak der jalan lain untuk aku selain dari register blog baru. Ini la blog baru aku
www.akudiadankamusemua.blogspot.com

So, ini lah tempat aku menulis apa yg aku suka....bercerita apa yg boleh di kongsi dan memberi pendapat pada apa yg aku rasa baik.


No comments:

Post a Comment